17.

Ne misli na prošlost. Ne, ne misli na prošlost koja te zaista uništavala. Zašto kvariti savršenu realnost? Taj savjet je definitivno jedan od onih koji se najvise u govoru upotrebljava, a djelima (osim ako si imao lijepu prošlost, u svakom pogledu) ga je nemoguće ispuniti.
Prva sam ja na toj listi ljudi koji se konstantno sjećaju na loše momente prošlosti kako bi se osjećali potišteno. Često pustim neku pjesmu koju sam slušala u teškim trenucima i najednom ta melodija počne proticati mojim tijelom i steže srce baš onako kako nisam željela. Opet,nekada se iz dubine duše nasmijem glupostima zbog kojih sam ‘patila’.
A nekada svoju sadašnjost upoređujem sa ne bas tako divno prošlosti kako bi sebi rekla ‘Sjećam se i gorih dana.’
Da li jedino upoređivanjem vidim neku vrijednost svog nezanimljivog života? Ne razumijem . Zar nije jadno smatrati svoj život valjanim , tek onda kada nije NAJGORI.
Trudim se izbjegavati ove patetične tekstove ,ali budem li ovo sve čuvala u sebi imam osjećaj da cu se naprosto rasuti u milion dijelova.
S druge strane, nekada kada ujutru ustanem osjećam se jako dobro. I najednom , moj život ne može ništa uljepšati, niti ugroziti jer je dan krasan. To praktički znači da moj život možda jeste u jednu ruku interesantan, samo ga moja psiha u određenim danima, u određenim ‘žutim minutama ‘ čini groznim.

427713_389977394354747_212091632143325_1562514_1895686138_n_large

Komentariši