20.

Zanimljivo je bilo slušanje ritma olovke dok je neumorno švrljala po papiru. Naravno da to nije bila moja olovka. To je bilo mnoštvo drugih olovaka,29 učenika, koji su marljivo radili test.
Matematika mi zaista nije jača strana. Nekada je bila. Sada ne. Niti želim da bude. Postala sam jako, jako lijena. Nekada sam provodila noći vježbajući teške zadatke, sve dok mi svi brojevi u glavi ne postanu isti. Ne znam šta mi se dešava. Valjda sam došla na raskrsnicu u kojoj biram put kojim želim poći. Tačnije , biram ono što me istinski privlači,a samim tim i zanima. Problem je što mi je postalo svejedno u vezi sa ocjenama. Sada su to samo simboli, a bili su mjerilo znanja. Počet ću učiti  tek u maju. Toga sam već sada svjesna. Ni ne želim ranije. Jednostavno postoji samo par predmeta za koje se želim zalagati.
Recimo, fizika, ne razumijem je. Zašto bi neko želio uplitati prste u nadnaravne stvari? Zašto ih tvrdoglavi čovjek ne može prihvatiti onakvim kakve jesu? To isto mislim za hemiju i matematiku(osim osnovnih stvari, bar toliko iz opće kulture trebamo poznavati) .Iz tih prirodnih grana jedino bih izdvojila biologiju. Ona ima smisla. Makar učim o sebi, o čovjeku, to će mi na kraju krajeva i biti potrebno.
Ali, gledajući s druge strane, dolazimo do konflikta interesa. Zašto bi nekom ko ne voli jezike bilo bitno redanje slova u rečenicu, te tako praviti magičnu cjelinu. Ta cjelina, predstavlja apsolutno drugačiji svijet ,drugačiji za svakog pojedinca koji u tome uživa. Svijet opuštajući i napet. Zanimljiv ili ‘pak dosadan.

Opet, meni jako važan, jedini , čak i nezamjenjiv. Volim svoj život, ali ne realni, dosadni. Već,  ovaj na papiru, onako moj , onako savršen.

Tako da, moram naučiti poštovati tuđe interese, kao i tjerati nadležne da nas ne smaraju onim što nama nije bitno. Jer, ako bolje razmislimo, čemu učenje onoga što nas odbija, kada će se čim   prije zaboraviti?

http://data.whicdn.com/images/51966277/tumblr_mi0h32q69h1r8mjoko1_500_large.jpg

Komentariši